İstanbul’un stresinden sıyrılmak üzere ızdırap evinde asık köprüyle tempo terası oluşturdu

Gümüşhane’dahi yüklenici İsmet Şişman, şehrin stresinden boşanmak amacıyla Söğütağıl köyünde bulunan acı eviyle lüp karşısında bulunan 35 metre yüksekliğindeki kayayı asık köprüyle birleştirerek namına azimet terası yaptı. Şişman, seyir terası dahi karışma tevessül etmek üzere bilcümle arazisini ziyaretçilere açtı.

İstanbul’üstelik ruhlu müteahhit İsmet Balaban, Gümüşhane’nin Söğütağıl köyünde kâin 2160 rakımlı kötü evini ve arazisini ziyaretçilere açtı. Büyük ayrıca keskin evinin karşısında bulunan 35 metrelik kayayı asılı köprüyle birleştirerek gidiş terası oluşturdu. Arazisinde ziyaretçilerin ahenkli çatlak geçirmesi için piknik alanları, mescit, cafe, konukevi ve tandırhane bile mensur fail Nazik, ziyaretçilerden tek ecir murat etmiyor. Gurbetten Gümüşhane’da bulunan köylerine mevrut ziyaretçilerin gösterişli ilgisini calip 35 metre yüksekliğinde bir kayanın üzerinde düzlük alan ezgi terasına aksetmek için 40 metre uzunluğundaki köprüyü ağız ağıza kendi imkanlarıyla nesir eden müteahhit İsmet Şişman, bir sonraki projesinde ise 200 metre uzunluğunda tıpkı güreşçi köprüsü yapmak istiyor.

“Burada ziyaretçilerden herhangi bir sevap almıyoruz”

Dokunaklı evinde kurduğu piknik ve tatil alanlarıyla ziyaretçilere güzel bir ara etmek niyetinde olduğunu söyleyen İnşaat Mühendisi İsmet Şişman (55), “53 sene oldu Gümüşhane Söğütağıl köyünden gideli. İstanbul’de yapım mühendisliği yaptığımızdan İstanbul’un stresi pahal. Bu da bizi yorduğu üzere memleketimize yazları anlayışsız dönüyoruz. 2160 rakımlı şiddetli evimizde evvel ilk bir çadır kurmakla başladık stres kovmak amacıyla henüz sonraları familya yapma ihtiyacı duydum yerey de tapulu arazim olduğu için kendime tıpkısı eş altına birlikte ayrımsız mescit yaptım. Aradan süre geçince insanlar burayı iptila etmeye başladı ve çıktı ziyaretçi gelmeye başladı. Ziyaretçi gelmeye başlayınca piknik alanları yapmaya başladık. 3-4 lime piknik alanı, konukevi ve tandırhane yaptık. Henüz bilahare tıpkısı asılı köprü yaptık. Muallak köprüden bilahare üstelik karşına ayrımsız cafe yaptık. İstanbul’dan burada köylerine gelenler ayrıca Trabzon’dan bile insanlar gelip burayı konuşma ediyor. Ziyaretçilere bakım etmeye çalışıyoruz, burada ziyaretçilerden seçkin ücret almıyoruz. Buraya hem tığ gelip İstanbul’un stresini atıyoruz hem de mevrut misafirlerimize burada garip piknik yaptırabiliyorsak hangi mutlu bize. daha çok yapacağımız projemiz da yaptığımız mesire alanının üzerine tıpkısı 200 metrelik köprü düşünüyoruz. Şu anda proje aşamasında. Şu anki köprümüz 40 metre boyunda yerden 35 metre yüksekte. Bunu kendimiz yaptık” dedi.

“Buraya gelenler ayrımsız kaç senelik gençleşir”

2160 rakımlı bölgede havanın çokça akman olduğunu belirten ve ülfet üzere Kocaeli’den gelen Ahmet Soluk, “Kabaköy’dekiler böyle aynı içtima olduğunu söylediler. Buradaki İsmet abinin kendisinin şahsi adına yaptığını hiçbir ticari gayeli değil, asma köprüler, akman dekor. Buraya gelenler herhalde beş altı çevrim elan gelse benzeri birçok senelik gençleşir diyebilirim. Çok sunturlu bozulmamış tıpkı havası var. Bu asık köprüden geçip buraya çıktığın antlaşma ayrımsız tarafta Karadeniz’in yaylaları benzeri tarafta Gümüşhane’nin köyleri, Kale, Kelkit hep dağlar mis üzere ego daha hangi diyeyim. Hayranım yani. İlk sefer geldim inşallah bunun devamı olur ve herkese tavsiye mektubu ederim. “diye konuştu.

Ziyaretçi Şükrü Mutlu de “Burayı duyduk, elan ilk de geldik. Burayı aynı abimiz yapmış, daha önceki aile namına kullanıyormuş. Sonradan asılı köprü ve piknik alanları kurmuş. Çok adamakıllı reşit beğendik. Bire Bir henüz vürut arzusundayız. İlginç olan asılı köprüsü, havası, yüksekliği hakeza tıpkı havayı hiçbir yerde bulamazsın. Buradan Gümüşhane’nin merkezine kadar az daha dağlarını görebiliyoruz.” ifadelerini kullandı. – GÜMÜŞHANE